User Experience Design

na start i na rozwój

Program szkolenia

Szkolenie odbywa się w godzinach od 09:00 do 17:00.
Czas przeznaczony na poszczególne bloki tematyczne
jest dostosowywany do potrzeb grupy.

Dzień pierwszy

zapoznanie się grupy

wprowadzenie do UX i procesu projektowego Double Diamond, case study, korzyści z podejścia klientocentrycznego do projektowania

DISCOVERY: warsztaty z interesariuszami

zapoznanie się z briefem, zbieranie potrzeb i definiowanie problemu projektowego

lunch

DEFINE: identyfikacja potrzeb

zbieranie potrzeb, budowanie empatii z użyciem person, mapowanie doświadczeń użytkownika i poszukiwanie szans na rozwiązanie ich problemów

Dzień drugi

DEVELOP: modelowanie interakcji

opracowanie scenariuszy użytkownika, priorytetyzacja funkcji macierzą ścieżek krytycznych i tworzenie architektury informacji,

lunch

DEVELOP: szkicowanie rozwiązań

dobre praktyki w szkicowaniu interfejsów i techniki angażowania zespołu w projektowanie

DELIVER: ewaluacja użyteczności

ćwiczenia z krytyki designu, ocena rozwiązań poprzez zadaniowe testy z użytkownikami

podsumowanie i zakończenie

Po szkoleniu

Będziesz posługiwać się wachlarzem technik i narzędzi możliwych do zastosowania w procesie projektowania UX

Będziesz umieć planować proces projektowy i będziesz w stanie dobrać właściwe metody na różnych etapach tego procesu

Wyjdziesz z koncepcją aplikacji z zakresu mHealth, zaprojektowaną przez zespół w trakcie szkolenia, przy użyciu technik omawianych na warsztatach

Wzbogacisz się o doświadczenie innych osób z branży i nowe metody pracy

Otrzymasz certyfikat poświadczający odbycie warsztatów

Dla kogo

Warsztaty są przeznaczone w szczególności dla:

Projektantów UX i UI

Aby poznać nowe techniki i narzędzia do pracy z interesariuszami oraz nauczyć się patrzeć na produkt z perspektywy użytkownika.

Badaczy i researcherów

Pragnących lepiej zrozumieć rolę badań w procesie projektowym i ich przełożenie na rozwiązania w końcowym produkcie.

Product ownerów

Którzy chcą poćwiczyć proces projektowania user experience, zrozumieć perspektywę użytkowników i poznać techniki pracy nad produktem.

Czego możesz się spodziewać

16 godzin praktycznych warsztatów

samych konkretów i zero pitu-pitu

praca na prawdziwych przykładach i case studies

materiałów szkoleniowych: wydruki ściąg i formatek, przykładowe narzędzia, rekomendowana literatura

30% wiedzy, 60% trening, 10% wdrożenia

99%

uczestników szkolenia deklaruje, że poleciłoby je swoim znajomym

Wybierz się na szkolenie ze znajomymi i otrzymaj zniżkę na bilety!
Przy zakupie grupowym minimum 3 biletów na szkolenie otwarte zapłacisz 10% mniej.

Zaproś znajomych:

Co myślą uczestnicy

Cytaty pochodzą z ankiet ewaluacyjnych

Mnóstwo praktyki, zabawy, wiedzy, która wręcz sama wchodzi do głowy. Możliwość dopytania, zweryfikowania swoich pomysłów i koncepcji z wiedzą specjalisty.
Świetnie wykorzystany czas szkolenia, dużo praktyki. Szkolenie dla różnych funkcji: analityków, programistów, PMów, grafików.
Warto! Nawet jeśli uważasz, że umiesz.
Otwiera oczy na proces projektowy.
Warto poczuć ten sposób pracy nad projektem.
Zdecydowanie potrzebne wszystkim firmom z usługami IT.
Ciekawe, dynamiczne szkolenie z podstawami teoretycznymi, które trzeba od razu wykorzystać w praktyce, dzięki czemu szybciej się uczy.
To szkolenie UX, które jest o UX, a nie o tym, co się nam wydaje, że jest UX.
Super - mięso i praktyczne przykłady zastosowań!
Porządkuje wiedzę, otwiera oczy.
To szkolenie pozwala zdobyć lub poszerzyć wiedzę na temat UX. Dostarcza nowych perspektyw i narzędzi pracy.
Całościowe spojrzenie na proces, nakierowane na indywidualne potrzeby.
Interesujące, angażujące, dynamiczne, zespołowe.
Nawet laik bez pojęcia zrozumie UX bez zajęknięcia.
Bardzo polecam szkolenie UX z Igą. Ogrom wiedzy, ale podane jak najbardziej wykwintny deser
Szkolenie, na którym nawet osoba mająca jakiekolwiek pojęcie, pracująca w branży, dowie się czegoś nowego.
Poleciłbym nawet niezainteresowanym ze względu na wysoką użyteczność w projektowaniu usług i rozwijanie inteligencji emocjonalnej.
Kompleksowe szkolenie, które na realnych kejsach systematyzuje wiedzę.
Absolutna petarda
Dużo wiedzy w krótkim czasie.
Strzałka w lewo
Strzałka w prawo

User Experience Design
projektowanie doświadczeń

Intensywne dwa dni projektowania doświadczeń pod okiem doświadczonej specjalistki UX,
które pozwalają poznać, doświadczyć i ulepszyć proces projektowania produktów cyfrowych.

Iga Mościchowska

Autorka bestsellerowej książki Badania jako Podstawa Projektowania User Experience

Trener: Iga Mościchowska

Od 2007 roku zajmuję się projektowaniem interakcji i badaniami użyteczności.

Specjalizuję się w opracowywaniu strategii produktów, facylitacji warsztatów, projektowaniu skomplikowanych interfejsów aplikacji i budowaniu zespołów UX.

Jestem założycielką i opiekunką merytoryczną studiów podyplomowych User Experience & Product Design na AGH w Krakowie. Wykładam na dwóch renomowanych uczelniach.

Występuję na konferencjach branżowych w Polsce i za granicą. Jestem absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET.

Moje doświadczenie docenił Google, zapraszając mnie do programu Google for Startups Accelarator. Jako mentor wspieram startupy z całego świata.

Jestem współautorką znanej książki "Badania jako podstawa projektowania user experience" oraz cyklicznego raportu o branży UX w Polsce.

Witflow zaufały najlepsze marki

logotypylogotypy

Masz dodatkowe pytania?
Interesuje Cię szkolenie dla firmy?

Skontaktuj się ze mną. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania.

Zapisz się do powiadomień, a informacje o nowych szkoleniach i materiały edukacyjne dostaniesz prosto na maila. Zero spamu.