Ponad 10 lat doświadczenia

w projektowaniu doświadczeń użytkownika, prowadzeniu badań oraz facylitacji warsztatów

FrontSpin

narzędzie sprzedażowe roku 2016

Jak stworzyć narzędzie dla sprzedawców, które nie zginie w morzu konkurencji i dostarczy realnej wartości dla swoich użytkowników? Przed takim zadaniem postawił nas klient, znany w Dolinie Krzemowej inwestor, zapraszając nas do współtworzenia swojego nowego startupu.

Ten ambitny projekt wymagał od projektantów nie tylko poznania potrzeb amerykańskich sprzedawców. Musieli także poznać dobrze procesy sprzedażowe i podstawowe nąrzedzie pracy zespołów sprzedażowych - Salesforce. Udało się to dzięki solidnej analizie biznesowej, zdalnym warsztatom z klientem, wywiadom ze sprzedawcami i badaniom etnograficznym. Wszystkie wnioski udało się przekuć w kompleksową strategię produktową, która kładła nacisk na automatyzację przy jednoczesnej elastyczności pracy sprzedawcy.

Projekt był realizowany iteracyjnie, a kolejne etapy były weryfikowane badaniami z użytkownikami, w tym testami użyteczności prowadzonymi przez nas w Stanach Zjednoczonych.

FrontSpin jest doceniany nie tylko za czytelny i przyjazny interfejs, ale przede wszystkim za skuteczność działania. Użytkownicy chwalą efektywność Power Dialera i dostępność wszystkich informacji potrzebnych w procesie sprzedażowym. W 2016 roku Smart Selling Tools uhonorowało aplikację nagrodą w kategorii "Top Sales Tool".

10 miesięcy
2 kontynenty
2 projektantów

Zakres prac

zebranie i analiza wymagań biznesowych

zdalne badania zwyczajów i potrzeb grupy docelowej

strategia produktu dla sprzedażowej aplikacji Saas

projekt funkcjonalny aplikacji

badania clicktrackingowe makiet

jakościowe testy użyteczności w USA

identyfikacja wizualna i projekt graficzny

wsparcie rozwoju produktu

Mansour Salame

FronTspin

”Witflow ma świetny zespół projektantów UI / UX, którzy starają się zrozumieć każdy aspekt produktu, zanim wezmą się do pracy. Przez cały czas trwania projektu projektanci Witflow skupiali się na produkcie, wykazując kreatywność w podejściu do interfejsu użytkownika, a jednocześnie dostarczając rozwiązania na czas. W kilku sytuacjach sugestie Witflow spowodowały znaczącą poprawę użyteczności tworzonej przez nas aplikacji."

Teatroteka Szkolna

portal dla nauczycieli i animatorów

Instytut Teatralny zwrócił się do nas z zadaniem stworzenia intuicyjnej platformy z bazą scenariuszy lekcyjnych wykorzystujących metody teatralne. Strona była kierowana do nauczycieli i animatorów i miała służyć jako źródło inspiracji.

Zależało nam na stworzeniu rozwiązania, które z jednej strony będzie elastyczne, a z drugiej nada scenariuszom klarowną i czytelną strukturę. Dzięki temu już na pierwszy rzut oka wiadomo, na czym polega dane ćwiczenie i jak się do niego przygotować. Udało nam się połączyć minimalistyczny charakter identyfikacji Instytutu Teatralnego z lekkim stylem kojarzącym się ze szkołą.

28 ekranów
6 testów użyteczności
RWD

Zakres prac

architektura informacji

projekt funkcjonalny aplikacji

identyfikacja wizualna i projekt graficzny

testy użyteczności z grupą docelową

Magdalena Szpak

teatroteka szkolna

”Firma WitFlow wywiązała się ze współpracy bez zarzutu, odpowiadając na zapotrzebowanie Instytutu. Spodobały nam się kreatywne propozycje rozwiązań graficznych oraz profesjonalnie przeprowadzone konsultacje projektu z użytkownikami. Polecamy współpracę z firmą WitFlow wszystkim, którym zależy na dobrej komunikacji, rzetelności i sprawnym działaniu."

Wspieram Kulturę

ponad 2,5 mln środków zebranych na projekty

Przez kilka miesięcy WitFlow było zaangażowane kulturalnie - pracowaliśmy nad projektem Wspieram Kulturę. Naszym zadaniem było stworzenie serwisu crowdfundingowego dedykowanego projektom kulturalnym.

Serwis www stworzony dla Fundacji EGER to miejsce, w którym możesz zgłosić swój projekt, zebrać na niego fundusze, pozyskać patrona lub wesprzeć interesującą działalność twórców. Najważniejsze było wyeksponowanie artystycznego charakteru projektów i promocja idei patronatu, a także maksymalne ułatwienie wszystkich kluczowych procesów.

Dziś wiemy, że sukces serwisu przerósł oczekiwania wszystkich jego współautorów. Zgromadził wokół siebie społeczność ponad 700 twórców i ponad 18000 wspierających. W sumie dzięki WspieramKulture.pl zebrano ponad 2.500.000 złotych i zrealizowano kilkaset kulturalnych projektów.

1 infografika
713 twórców
778 projektów

Zakres prac

architektura informacji

makiety funkcjonalne

projekt graficzny serwisu

konsultacje wdrożeniowe

Maria Drabczyk

EGER Fundacja

"Pracując nad wspieramkulture.pl szukaliśmy takich jak my zapaleńców, którzy w szybkim tempie stworzą wyjątkowy projekt. Szczęśliwie trafiliśmy na WitFlow – zespół osób, których bogate doświadczenie w dziedzinie badania użyteczności przeplata się z inicjatywą w proponowaniu rozwiązań oraz sprawnym godzeniem potrzeb klienta z intuicyjnymi, przyjaznymi użytkownikowi rozwiązaniami. WitFlow to twórcze i świeże podejście do zlecenia.”

Zdasz.to

pierwsze tak innowacyjne narzędzie do nauki w polsce

Celem projektu było stworzenie internetowego serwisu z kursami do samokształcenia (MOOC), które miały stanowić przedłużenie tradycyjnych repetytoriów. Podstawowym założeniem produktu było, aby to użytkownik samodzielnie decydował, w jaki sposób i w jakiej kolejności korzysta z materiałów kursu, zgodnie ze swoimi preferencjami. Przy tak dużej ilości materiału wymagało to opracowania czytelnej architektury informacji.

Nasi projektanci pracowali blisko z zespołem produktowym WSiP. Na zorganizowanych przez nas warsztatach kokreacji wspólnie opracowaliśmy strategię produktu. Platforma edukacyjna miała łączyć przejrzyste i intuicyjne rozwiązania z motywującą do nauki grywalizacją. Zaprojektowaliśmy moduły uczące, a także testy sprawdzające wiedzę uczniów. W sumie stworzyliśmy około 40 ekranów, które następnie przetestowaliśmy razem z uczniami.

Zakres prac

warsztaty z współprojektowania z interesariuszami

modelowanie interakcji

opracowanie architektury informacji

prototypowanie interaktywnego interfejsu

testy użyteczności prototypu

konsultacje wdrożeniowe

Bartłomiej Pucek

WSIP

"Z przyjemnością pracowaliśmy z firmą tak zaangażowaną w prace nad tworzeniem nowego serwisu. Przeprowadzone badania i opracowane wnioski dostarczyły nam wartościowych informacji. WITFLOW cechuje rzetelność i dobra komunikacja, dzięki czemu prace nad projektem przebiegły bardzo sprawnie.”

Yoke

1 miejsce w AppStore

Yoke messenger to międzynarodowy komunikator na trzy platformy mobilne: iOS, Android i Blackberry. Ścisła i owocna współpraca z klientem z Jordanii pozwoliła po raz kolejny sprawdzić się w zdalnej pracy nad projektowaniem interakcji. Zespół WitFlow współtworzył strategię produktu i był odpowiedzialny za projekt user experience, a także wspierał działania marketingowe.

Podstawową przewagą konkurencyjną komunikatora był intuicyjny, ale i atrakcyjny interfejs oraz sympatyczny brand hero - żółty ludzik z innego świata.

Przez ponad dwa lata dbaliśmy o każdy aspekt doświadczeń użytkowników, kładąc szczególny nacisk na intuicyjność, efektywność i wzbudzanie pozytywnych emocji. Yoke cieszył się wielką popularnością w krajach Bliskiego Wschodu, gdzie zajmował pierwsze miejsce w rankingu popularności aplikacji w App Store. Był także finalistą konkursu The Mobile Show w kategorii najlepszej aplikacji na Androida. Aplikacja powstawała we współpracy z firmą programistyczną Nomtek.

2 lata
3 platformy mobilne
58 emotikonek

Zakres prac

strategia user experience

projekt funkcjonalny interfejsu na 3 platformy mobilne

identyfikacja wizualna i projekt graficzny aplikacji

projekt brand hero, dedykowanych awatarów i emotikonek

ścisła współpraca z zespołem wdrożeniowym i bieżące konsultacje

wsparcie działań sprzedażowych i promocyjnych

Nour Haj Hasan

YOKE APP

"W ciągu półrocznej, bliskiej współpracy z WitFlow odkryłam, że są oni profesjonalni, ale jednocześnie biorą pod uwagę potrzeby klienta. Praca z WitFlow była przyjemnością i nie mogę się doczekać ponownej współpracy.”

Nomtek

3 lata współpracy, kilkanaście projektów

Przez blisko 3 lata, w ramach ścisłej współpracy z wrocławską firmą Nomtek, zaprojektowaliśmy kilkanaście aplikacji mobilnych na: iPhone, iPad, Android, Blackberry i Windows Phone. Wśród projektowanych przez nas aplikacji znalazły się między innymi Markt.de (najpopularniejszy serwis ogłoszeniowy w Niemczech), aplikacje Pons do nauki języka, amerykański e-commerce dla kobiet JustFab czy aplikacja do ćwiczeń Thriathlon app. Opracowaliśmy także całą identyfikację firmy Nomtek.

Dzięki naszemu dużemu zaangażowaniu już na wczesnych etapach projektu, mieliśmy realny wpływ nie tylko na wygląd interfejsu, ale także na strategię produktowej wielu z nich. Bliska współpraca z deweloperami na wszystkich etapach pozwalała na stałe konsultacje w trakcie wdrożenia i bieżące rozwiązywanie nowych problemów projektowych.

13 projektów
4 platformy mobilne
3 lata

Zakres prac

zbieranie potrzeb od klientów

opracowywanie strategii user experience produktów

architektura informacji i projektowanie interakcji

prototypowanie aplikacji mobilnych

bieżące konsultacje z zakresu użyteczności interfejsów mobilnych

ścisła współpraca z deweloperami nad wdrożeniami projektów

Krzysztof Choma

nomtek

"Pomysłowość i przemyślność dziewczyn pomogła nam wzbogacić niejeden interfejs mobilnej aplikacji. Nasi klienci są zachwyceni grafiką powstałą przy współpracy z Witflow, a my dodatkowo jesteśmy zadowoleni z dobrego planowania pracy i dotrzymywania terminów!”

Opera

strategia rozwoju przeglądarki

Firma Opera Software postawiła przed nami cel: pozyskanie inspiracji do rozwoju przeglądarki i lepsze poznanie grupy docelowej, by w pełni odpowiadały potrzebom użytkowników.

Zarekomendowaliśmy przeprowadzenie badań ilościowych, a następnie pogłębienie wniosków i obserwacji w badaniu jakościowym. Dane ilościowe stały się podstawą do stworzenia person i map empatii podczas warsztatu z klientem, a także scenariusza badań etnograficznych. Wywiady w domach respondentów pozwoliły na lepsze poznanie zwyczajów użytkowników i kontekstu użycia produktu.

Klient otrzymał praktyczne rekomendacje do rozwoju swojego produktu oraz szeroki obraz grupy docelowej. Stworzone persony stały się wytyczną dla dalszych prac rozwojowych, kolejnych projektów badawczych, a także komunikacji marketingowej.

9448 ankiet
wywiady kontekstowe

Zakres prac

zaplanowanie badań i dobór metod badawczych

wywiady kontekstowe w domach użytkowników Opery

opracowanie kwestionariusza ankiety dla obecnych użytkowników Opery

ilościowa analiza ankiet

opracowanie profili użytkowników Opery

warsztat strategiczny z klientem, wspólne opracowanie person i map empatii

Zhenis Beisekov

Opera Software

"Opera zwróciła się do WitFlow po badania potrzeb, warsztaty tworzenia person i etnograficzne badania terenowe. Zespół WitFlow jest terminowy, zna się na większości trendów i technik, a także cechuje ich pragmatyczne podejście do dostarczania rozwiązań. Planujemy wspólnie z nimi pracować nad dalszym rozwojem produktów dla naszych użytkowników na całym świecie!”

Gumtree - eBay Classifieds

badania porównawcze

Dla eBay Classifieds przeprowadziliśmy rozbudowane, porównawcze testy użyteczności należącego do nich serwisu ogłoszeniowego Gumtree.pl.

Testy z użytkownikami zorganizowane zostały w dwóch miastach, a udział w nich wziął także zespół eBay, dzięki tłumaczeniu symultanicznemu z polskiego na angielski. Końcowym produktem tego wyzwania logistycznego był obszerny raport z ilustracjami i rekomendacjami projektowymi, napisany w języku angielskim, a także film wideo z najciekawszymi fragmentami testów.

Klient otrzymał praktyczne rekomendacje do rozwoju swojego produktu oraz szeroki obraz grupy docelowej. Stworzone persony stały się wytyczną dla dalszych prac rozwojowych, kolejnych projektów badawczych, a także komunikacji marketingowej.

2 miasta
2 tury testów
23 użytkowników

Zakres prac

zaplanowanie badań i dobór metod badawczych

opracowanie scenariusza testu użyteczności

porównawcze testy z użytkownikami

Lance Savitsky

eBay Classifieds Emerging Markets

"Niesamowicie pracowało się z Igą i całym zespołem WitFlow. Nie zawahałbym się polecić ich komukolwiek, kto chce odkryć unikalne cechy i potrzeby polskich internautów.”

WSIP

zrozumienie grupy docelowej w poszukiwanie innowacji

Celem kolejnego projektu, jaki realizowaliśmy dla WSiP, było stworzenie innowacyjnej koncepcji nowej aplikacji do nauki.  W tym celu przeprowadziliśmy badania oraz przyjrzeliśmy się dwóm perspektywom: nauczycieli i uczniów.

Badanie dzienniczkowe przeprowadzone z uczniami z różnych miejsc Polski ujawniło wzorce uczenia się. W trakcie fokusów we Wrocławiu i Toruniu, dzięki zastosowanym technikom projekcyjnym, uzyskaliśmy lepsze zrozumienie potrzeb, także tych nieuświadamianych. Ilościowa część badania, czyli ankieta, pozwoliła zweryfikować wnioski z poprzednich, jakościowych etapów. Dzięki triangulacji metod klient otrzymał pełny obraz potrzeb, a także oczekiwań dotyczących materiałów edukacyjnych.

Dzięki tak rozbudowanym badaniom mogliśmy nie tylko zarekomendować wartościową dla użytkowników zawartość platformy, ale też naświetlić szerszy kontekst projektu, który pomoże w działaniach marketingowych i strategii produktu. Wskazanie barier i potencjalnych zagrożeń pozwoliło klientowi wyeliminować przeszkody w jego dalszym rozwoju.

28 dzienniczków
10 fokusów
2 miesiące

Zakres prac

dzienniczki - badanie wzorców nauki uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i liceów

warsztaty kokreacji z nauczycielami i z uczniami

badanie ankietowe uczniów i nauczycieli

warsztaty strategiczne z interesariuszami

strategia UX rozwoju produktów e-learningowych

Paweł Kalinowski

WSIP

"Po raz kolejny zdecydowaliśmy się na współpracę z WitFlow, polegając na ich rzetelności i dociekliwości badawczej. Praktyczne podejście, oryginalny dobór technik badawczych oraz konkretne wnioski i rekomendacje to wyróżniki konkurencyjne firmy z Wrocławia. Wnioski z badań dały nam podstawy do stworzenia koncepcji biznesowej nowego produktu. I na pewno nie będzie to nasz ostatni wspólny projekt.”

Smart TV

opracowanie wytycznych UX dla twórców na smart tv

Zastanawiając się nad przyszłością nowych mediów postanowiliśmy przyjrzeć się interfejsom Smart TV. Do udziału w badaniach zaprosiliśmy zarówno doświadczonych użytkowników jak i nowicjuszy. Przy użyciu trzech metod badawczych: testów z użytkownikami, badań dzienniczkowych i sondy kulturowej, staraliśmy się ustalić, czy Smart TV okazał się być "smart".

Raport opisujący proces badawczy i wyniki analizy danych uzupełniony został rekomendacjami projektowymi dla Smart TV i aplikacji na te platformy. Dziesiątki cytatów użytkowników i zdjęć obrazujących pierwsze kontakty jak i codzienne korzystanie to źródło wiedzy, inspiracji i porad nie tylko dla projektantów.

Przeczytaj raport z badań Smart TV
18 telewizorów
19 h nagrań
75 zadań

Zakres prac

wideo dzienniczki dla właścicieli Smart TV

design probe - kreatywne zadania projektowe dla właścicieli Smart TV

testy użyteczności z nowicjuszami w laboratorium

Ninateka

badania dla narodowego instytutu audiowizualnego

Dla Narodowego Instytutu Audiowizualnego przeprowadziliśmy badania clicktrackingowe i testy z nowymi użytkownikami NINATEKI - flagowego produktu NInA. Wsparliśmy także redakcję NINATEKI w opracowaniu formularza ankiety dla aktualnych użytkowników.

Celem badań była analiza nie tylko użyteczności serwisu, ale także poznanie grupy odbiorców oraz wizerunku serwisu. W tym celu wykorzystano takie narzędzia badawcze jak techniki projekcyjne czy analiza pola semantycznego. Wyczerpujący raport z badań zawierał szczegółowy opis problemów i konkretne rekomendacje rozwiązań, które pozwoliły zespołowi NInA na sprawne wdrożenie ulepszeń.

3 metody
33 cytaty z badań
41 rekomendacji

Zakres prac

badanie sondażowe wśród użytkowników strony NINATEKA

badanie clicktrackingowe

testy użyteczności z nauczycielami, uczniami i osobami interesującymi się kulturą

Zuzanna Ciesielska

Nina

"Współpraca z WitFlow to przyjemność. Troska o rzetelność badań, szybkość i jasność komunikacji, dobre zorganizowanie i ogromna serdeczność zespołu pomogły nam szybko doprecyzować nasze potrzeby i zamknąć cały proces badawczy w krótkim terminie. Otrzymaliśmy bardzo atrakcyjny, wyczerpujący raport precyzyjnie wskazujący zarówno słabe punkty jak i atuty naszego serwisu.”

Vattenfall

badania etnograficzne strony mobilnej

Jakimi metodami sprawdzić czy mobilna strona internetowa jest użyteczna? Jak dowiedzieć się, czego od strony internetowej oczekują klienci?

Z takimi pytaniami zgłosiła się do nas firma Vattenfall. Na jej zlecenie wykonaliśmy trzyetapową ewaluację witryny m.vattenfall.pl. Nasze prace objęły audyt ekspercki, badania użyteczności strony mobilnej, które miały sprawdzić, jak przebiega proces uczenia się oraz badania etnograficzne z klientami, którzy korzystali wcześniej ze strony mobilnej. To wszystko pozwoliło nam na ocenę ergonomii interfejsu, zarekomendowanie poprawek oraz opracowanie strategii rozwoju dla kanału mobilnego.

3 metody badawcze
16 modeli telefonów

Zakres prac

audyt użyteczności strony wykonany na 6 urządzeniach, przez 2 ekspertów

testy z użytkownikami przy użyciu autorskiego sprzętu do nagrywania

wywiady kontekstowe w domach klientów Vattenfall

strategia dalszego rozwoju strony mobilnej Vattenfall

Agnieszka Micał

vattenfall

"Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z badań, jak i wyników. Cieszymy się, że zostały określone obszary do poprawy, nad którymi możemy popracować.”

Egmont

badania grywalności i użyteczności gry dla dzieci

Zadowolenie klienta z wyników naszych badań użyteczności przełożyło się na kolejny projekt badawczy dla wydawnictwa Egmont Polska.

W trosce o jakość nowego przedsięwzięcia poproszeni zostaliśmy o zweryfikowanie użyteczności i grywalności serwisu Pluszakowo.pl. W tym celu zastosowaliśmy niestandardową metodę badawczą – trzyetapowe testy z użytkownikami: rodzicami i ich dziećmi w wieku od 3 do 7lat. Badaliśmy zarówno gry, jak i interfejs panelu administracyjnego rodziców. Efektem badań był obszerny, polsko i anglojęzyczny raport z rekomendacjami zmian i poprawek.

Dodatkowo stworzyliśmy film promujący serwis Pluszakowo.pl, w którym wykorzystane zostały fragmenty testów użyteczności, wywiady z rodzicami i pedagogiem, reportaż z przedszkola, a także nagrania interakcji z interfejsem.

3-7 wiek uczestników
27 testowanych gier

Zakres prac

planowanie badań i dobór metod badawczych

testy użyteczności z dziećmi i ich rodzicami

tygodniowe beta testy w domach dzieci

wywiady indywidualne z rodzicami

strategia dalszego rozwoju strony mobilnej Vattenfall

opracowanie filmu promocyjnego serwisu Pluszakowo.pl

Krzysztof Czulec

egmont polska

"Terminowość, rzetelność, elastyczność, mnóstwo nowatorskich pomysłów – to tylko część z tego, co można by napisać. Profesjonalizm i perfekcja w najlepszym tego słowa znaczeniu. Wnioski z badań, które wykonała dla nas firma WitFlow oraz zaangażowanie w projekt pomogły nam w tworzeniu i doskonaleniu nowego produktu.”

Santander Bank

badania ux

W szkoleniu wzięli udział projektanci oraz badacze pracujący przy rozwoju serwisów internetowych i aplikacji mobilnych. Omawialiśmy wybrane metody badawcze, ćwiczyliśmy prowadzenie wywiadów pogłębionych, testów użyteczności oraz moderowanie warsztatów. Uczestnicy zastosowali nowe techniki do planowania realnych bankowych badań, z którymi w przyszłości zamierzają się zmierzyć.

3 dni
14 uczestników
270 słów w referencji

Krzysztof Gabruk, Tomasz Kaczmarek

Santander bank

"(...) Warsztaty z badań UX, które prowadzi Iga to prawdziwy trening. Po trzech dniach byliśmy wyczerpani, ale bardzo zadowoleni. Takie szkolenie to doskonała okazja do integracji dla zespołów odpowiedzialnych za doświadczenie klienta i UX design. Na co dzień pracujemy osobno i rzadko mamy szansę spędzić czas razem, wspólnie rozwiązując zadania, przekładając teorię na praktykę. Dlatego polecamy to szkolenie! (...)”

Samsung

usability i testy użyteczności dla testerów

W szkoleniu z tematyki użyteczności interfejsów wzięli udział testerzy z polskiego oddziału R&D Samsung. Po zapoznaniu się z podstawowymi terminami i zasadami związanymi z UX wzięli udział w praktycznym warsztacie, w którym nie tylko zaplanowali, ale także przeprowadzili badania z użytkownikami ich telewizorów pod czujnym okiem trenerki.

2 szkolenia
3 dni
12 uczestników

Kamil Wójcik

samsung

"Iga jako prowadząca to mistrzostwo świata. Zajęcia przygotowane specjalnie pod nasze wymagania. Świetna oprawa graficzna, doskonale dopracowane materiały i znakomity przekaz to główne cechy szkolenia, które rzuciły się w oczy w ciągu trzech intensywnych dni. Myślę, że dzięki zdobytej wiedzy uda się poprawić komfort użytkowników naszych produktów, a SmartTV będzie jeszcze sprytniejszy!”

InsERT

cykl szkoleń o user experience

Przez pół roku WITFLOW wspierało dział UX w rozwijaniu kompetencji i budowaniu świadomości projektowania zorientowanego na użytkownika w zespołach technicznych InsERT S.A. Przeprowadzenie serii szkoleń z dobrych praktyk i procesu projektowego pozwoliło uzyskać zrozumienie dla podejmowanych działań z obszaru UX i empatię względem potrzeb użytkowników. Dziś z sukcesem kilka zespołów korzysta w codziennej pracy z narzędzi i technik przećwiczonych na warsztatach.

5 szkoleń
11 dni
6 miesięcy współpracy

Katarzyna Lekka

InsERT

"Uczestnicy szkoleń User Experience Design i Usability bardzo pozytywnie oceniają formę ich prowadzenia. Metody warsztatowe były dla nich angażujące i interesujące. Ja osobiście z ciekawością obserwuję zmieniające się podejście myślenia o użytkownikach, projektowanych dla nich produktach czy usługach. Kilkumiesięczna współpraca z Igą pozwoliła uzyskać wspólną podstawę do dyskusji projektowych między zespołem UX a programistami, testerami czy też Product Managerami.”

Onet

badania ux

Warsztat został przygotowany dla doświadczonych projektantów i kierowników produktu jednej z największych grup medialnych w polskim internecie. Nacisk na praktykę, trening umiejętności i praca na projektach z własnej organizacji pozwoliły uczestnikom odnieść się do swoich doświadczeń. W efekcie powstała lista działań, mających na celu zwiększenie roli badań w organizacji.

3 dni
12 uczestników
4 kg klocków LEGO

Joanna Jażdżyńska-Motak

Grupa onet

"Zdecydowanie polecam współpracę z Igą. Poprowadziła dla nas intensywny, trzydniowy trening badań UX, co pomogło nam ustrukturyzować i uzupełnić wiedzę, którą już mieliśmy, oraz poznać nowe, ciekawe metody. Szkolenie było pełne przemyśleń i wskazówek z perspektywy praktyka, a także wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami. Program warsztatu został dopasowany do naszych potrzeb. Iga świetnie się komunikuje, co pozwoliło nam na efektywną i profesjonalną współpracę.”

Polska Press

badania ux

Największym wyzwaniem w szkoleniu dla Polska Press, poza odległością, był zróżnicowany poziom wiedzy i doświadczenia uczestników w obszarze badań UX. Udało się wypracować taki program, żeby osoby początkujące poczuły się pewniej w tym temacie, zaś osoby zaawansowane miały okazję potrenować swoje umiejętności oraz uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania i wątpliwości.

2 dni
561 km
12 uczestników

Maciej Michałek

Polska Press

"Iga wsłuchała się w nasze potrzeby i świetnie się przygotowała. Odbiór szkolenia był świetny, motywacja zespołu zauważalnie wzrosła. Najbardziej cieszy mnie to, że już tuż po szkoleniu zauważyłem wzrost pewności siebie naszych projektantów oraz jeszcze sprawniejszą organizację badań. Jestem pewien, że pieniądze wydane na szkolenie były dobrą inwestycją.”

Grupa Pracuj

mentoring dla badaczy

Celem warsztatu dedykowanego dla Grupy Pracuj było zainspirowanie zespołu badaczy, projektantów i product manager'ów do poszerzenia spektrum technik badawczych wykorzystywanych w projektowaniu UX, ze szczególnym naciskiem na etap Discovery. Dodatkowym wsparciem były poszkoleniowe mentoringi dla działu badawczego. Efektem szkolenia była lepsza współpraca całego zespołu i bardziej świadome planowanie badań w cyklu rozwoju produktów.

Zespół badawczy, zainspirowany i zmotywowany mentoringiem, zainicjował w firmie projekt Pracuj Surf - wakacyjne spotkania z użytkownikami. Przez kilka dni zespół produktowy przeprowadził nad polskim morzem 248 testów użyteczności z urlopowiczami. Wszystkie badania były planowane z użyciem autorskiej kanwy do planowania badań WITFLOW.

Prezentacja Pracuj Surf na UX Poland 2018

Joanna Malinowska, Małgorzata Skonieczna

Grupa Pracuj

"Szkolenie z Igą to zupełnie nowa jakość na rynku. Program 2-dniowego szkolenia był zszyty na miarę naszych potrzeb. Udało nam się zidentyfikować nasze słabe punkty i co ważniejsze, znaleźć dla nich rozwiązania. Iga przygotowała mnóstwo ciekawych materiałów i narzędzi warsztatowych, wiele z nich wykonała specjalnie dla nas. Obecnie korzystamy z większości metod, które pokazała nam Iga. Bardzo owocne szkolenie!”

Urtica

Usability - projektowanie użytecznych interfejsów

W związku z rozwojem nowych produktów B2B, zespół IT Urtica, największego dystrybutora leków w Polsce, spędził dwa dni na rozwijaniu kompetencji w obszarze projektowania użytecznych interfejsów.

Anna Nitefor

PGF Urtica

"Polecam, duża wiedza merytoryczna i świetny sposób na jej przekazanie!”

Centralny Ośrodek Informatyki

budowanie kultury ux w organizacji

Program dwudniowego szkolenia z budowania kultury UX w organizacji został opracowany specjalnie na potrzeby COI. Szczególną uwagę poświęciliśmy planowaniu prac UX w agile'owym środowisku. W ramach warsztatów zespół COI wraz z trenerką zastanawiali się, jak szerzyć wiedzę o UX w firmie i jak zaangażować wszystkie działy w prace projektowe. Uczestnicy ćwiczyli swoje umiejętności w praktyce, projektując aplikację społeczno-administracyjną.

Marcin Malicki

coi

"Dobre zrozumienie potrzeb naszej instytucji, rzetelne przygotowanie materiału oraz dostosowanie tematyki warsztatów do uczestników przyczyniły się do lepszego zrozumienia procesów związanych z projektowaniem zorientowanym na użytkownika w naszej firmie. Prelegentka prowadziła zajęcia interesująco, wykorzystując wiele różnorodnych metod angażujących uczestników.”

Unit4 Teta

user-centered design

Potrzeba rozwijania nowego produktu zgodnie z metodyką projektowania zorientowanego na użytkowników była impulsem do poszerzania kompetencji zespołu firmy UNIT4 TETA w tym zakresie. Dwudniowe szkolenie pokazało uczestnikom, którymi byli w większości analitycy biznesowi, jak myśleć o potrzebach odbiorców i przekładać je na konkretne rozwiązania.

Joanna Skowrońska

UNIT4 teta

"Jestem właśnie po spotkaniu, na którym zauważyłam efekty szkolenia, pierwsze próby zmian na bazie materiału: odwoływanie się do person i używanie praw bliskości, zamykania itd. To działa :) ”

Interia

badania ux i psychologia w projektowaniu

W ciągu dwóch, intensywnych dni zespół projektantów Interii.pl doskonalił swoje umiejętności testowania użyteczności i projektowania angażujących interakcji. Pod okiem naszego trenera opracowali plany badawcze, stworzyli scenariusze badań i poćwiczyli umiejętności moderatorskie. Razem zastanowiliśmy się także nad możliwością wykorzystania nauk psychologii i technik grywalizacji w rozwijanym przez Interię projekcie.

Marcin Micek

interia.pl

"Trener w interesujący i rzetelny sposób przedstawił zagadnienia związane z realizowanym tematem. Wszyscy uczestnicy bardzo wysoko ocenili zawartość merytoryczną oraz sposób prowadzenia szkolenia przez panią Igę. Ponadto widocznym atutem trenera była duża wiedza praktyczna oraz chęć dzielenia się nią. Materiały dydaktyczne przygotowano z dużą starannością w sposób czytelny i zrozumiały, co znacznie ułatwiło przyswajanie wiedzy przez uczestników szkolenia.”

Masz dodatkowe pytania?
Interesuje Cię szkolenie dla firmy?

Skontaktuj się ze mną. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania.

Zapisz się do powiadomień, a informacje o nowych szkoleniach i materiały edukacyjne dostaniesz prosto na maila. Zero spamu.